Pogosta vprašanja in odgovori
Imate vprašanje?
Kako rezerviram in plačam?
Kaj je potrdilo o plačilu in kako ga pošljem?
Ne najdem iskanega paketa. Kaj lahko storim?
Kaj je Moj izbor?
Ali so moji podatki varni?
Katere podatke o potnikih moram posredovati in zakaj?
Na potovanje bi rad vzel domačo žival. Ali je to mogoče?
Ali lahko s kreditno kartico plačam na več obrokov?
Imate vprašanje?
Vse predloge in vprašanja, povezana s ponudbo na strani ali delovanjem spletne strani, lahko pošljete na elektronski naslov info@kompas.si.
Za vprašanja povezana z vašo rezervacijo ali povpraševanjem smo vam na voljo na elektronskem naslovu e-rezervacije@kompas.si. V besedilu obvezno navedite št. rezervacije in osnovne podatke o vaši rezervaciji.
Kako rezerviram in plačam?
Poiščite ponudbo, ki vam ustreza. To lahko storite s pomočjo iskalnika na prvi strani ali prebrskate ponudbo počitnic in potovanj. Na strani, kjer je predstavljena ponudba, izberite datum in začnite rezervacijo z gumbom Začni rezervacijo.
Rezervacija poteka po korakih. V vsakem od korakov vnesite zahtevane podatke. Odločite se, kdaj in na kakšen način želite plačati. Na koncu potrdite rezervacijo z gumbom Potrdi rezervacijo.
Plačate lahko s kreditnima karticama – Eurocard/MasterCard in Activa, možno je tudi plačilo s položnico.
Kaj je dokazilo o plačilu in kako ga pošljem?
V primeru izbire plačila s položnico vam rezervacijo potrdimo šele ob prejemu zneska ali potrdila o plačilu.
Kot dokaz o izveden plačilu šteje:
– fotokopija ali scan plačane položnice
– posnetek zaslona (print screen) izvršenega plačila v spletni banki.
Dokazilo o izvedenem plačilu pošljite najkasneje po faksu (01) 2006-110 ali na elektronski naslov na e-rezervacije@kompas.si.
Ne najdem iskanega paketa. Kaj lahko storim?
Možno je, da ste vnesli tako poizvedbo, kateri ne ustreza noben paket. Če ste vnesli vse iskalne pogoje in ni primernih paketov, se vam na strani rezultatov izpiše alternativna ponudba.
Lahko izbirate med:
– različnimi datumi za isto destinacijo,
– različnimi destinacijami v iskanem datumu
– ali različnimi destinacijami v istem cenovnem razredu.
Za izpis alternativne ponudbe izberite eno od ponujenih možnosti.
Vedno lahko ponovite iskanje z drugimi, bolj splošnimi parametri.
Kaj je Moj izbor?
V rubriki Moj Izbor se nahajajo vaše priljubljene počitnice ali potovanja. Do njih lahko dostopite preko svojih uporabniških strani. Za uporabo le teh morate biti prijavljeni!
Ali so moji podatki varni?
Vsi podatki, ki jih posredujete med uporabo strani, so zaščiteni pred zlorabo. Vaši podatki so zaščiteni v skladu z zakonom, uporaba pa omejena na potrebe izvajanja rezervacije v vašem imenu. Podatki o nosilcu rezervacije in potnikih bodo posredovani samo organizatorju potovanja za potrebe rezervacije.
Katere podatke o potnikih moram posredovati in zakaj?
Vnesti morate vse zahtevane podatke o potnikih. Podatke o potnikih zahtevajo organizatorji potovanj in hotelirji zaradi evidence potnikov in izdaje potovalnih dokumentov.
Na potovanje bi rad vzel hišnega ljubljenčka. Ali je to mogoče?
Hišne ljubljenčke lahko vzamete samo v primeru, da vam to dovoli hotelir. Na predstavitveni strani paketa preverite rubriko “Domače živali”.
Ponavadi je za domače živali potrebno doplačilo na kraju samem, morate pa jih že v naprej najaviti. To storite med rezervacijo, kjer med opombe vnesete vrsto, pasmo in velikost domače živali.
Ali lahko s kreditno kartico plačam na več obrokov?
Tudi s kartico lahko plačate na več obrokov. V tem primeru morate pri izbiri plačila s kreditno kartico vnosu podatkov izbrati možnost “Ostale obroke poravnaj avtomatsko ob dospetju”.