Kompasovih 70

Zgodba o uspehu 1971 - 1991 V turističnem deviznem prilivu nekdanje Jugoslavije je bil KOMPASOV delež več kot 30 - odstoten, v rent-a-car storitvah 50 - in storitvah na meji celo 90 - odstoten. KOMPAS International , KOMPASOV touroperatorski in agencijski del, je razvil široko mrežo poslovnih enot po vsej Evropi in tudi na vsa druga najpomembnejša turistična tržišča na svetu. KOMPAS Hertz je imel 2.250 osebnih vozil, več kot 150 sodobnih turističnih avtobusov, 280 kombi vozil in minibusov ter 260 tovornjakov. KOMPAS mejni turistični servis je štel 17 informacijskih centrov, postavljenih na vseh glavnih mejnih prehodih. Informiranje v številnih tujih jezikih, menjava denarja, zavarovanja, vize, železniške in letalske vozovnice, trgovine, restavracije, bari — to je le nekaj storitev, ki jih je KOMPAS nudil na mejah. Širok asortiman storitev je KOMPAS dopolnjeval s kar 26 brezcarinskimi prodajalnami (Duty Free Shop). V letu 1971 se ustanovi turistično in avtobusno podjetje KOMPAS JUGOSLAVIJA , ki se leta 1975 registrira tudi kot gostinsko podjetje. KOMPAS je v tem času postal simbol inovativnega podjetja, ki ima drznost, prave ljudi in dobre ideje. Podjetje se je naglo in silovito razvijalo v več smeri ter dejavnosti. V kratkem času je postalo eno najbolj uspešnih podjetij v Jugoslaviji ter se postavilo ob bok večjim turističnim podjetjem v JV Evropi. KOMPAS Turizem, KOMPAS Hertz, KOMPAS Mejni turistični servis, KOMPAS Hoteli, KOMPAS Magistrat so podjetja, ki so vzklila prav na sinergijah poslovnega sistema in kmalu postala močne samostojne enote. Touroperatorska, agencijska in rent-a-car dejavnost je skupaj z mejnim turističnim servisom tvorila močno poslovno mrežo, ki je kmalu štela več kot 200 enot. KOMPAS je v tem času zaposloval kar 4.000 najboljših posameznikov, ki so ob koncu osemdesetih let ustvarili 300 mio USD letnega prihodka. 1 /2 1971 1975 1980 1990 1991 ž e o d 1 9 5 1

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQzMDI5