Mediteran 2023

počitniška dežela Svetujemo vam, da se pozanimate o deželi, v katero potujete (potovalni dokumenti, vizum, cepljenja, varnostne razmere, ...) in upoštevajte versko in kulturno tradicijo, šege in običaje ter zakone in predpise dežele gostiteljice. Pomislite na rastlinski in živalski svet in morebitne nevarnosti, ki jih lahko preprečite. Zaradi podnebja lahko pride do pojava insektov, tudi v samem hotelu oz. nastanitvenem objektu. V kolikor opazite insekte, vas prosimo, da o tem nemudoma obvestite zaposlene v hotelu, da lahko ustrezno ukrepajo. Sredstva proti insektom se seveda uporabljajo, vendar (tudi v interesu vašega zdravja) v omejenih količinah. Priporočamo, da sredstva proti insektom ali električne vtičnice vzamete s seboj na potovanje. V številnih deželah boste naleteli na drugo mentaliteto in drugačen življenjski ritem. Tudi čistoča in točnost se pojmujeta lahko drugače, kot smo vajeni. ramadan v muslimanskih deželah Ramadan je muslimanski mesec posta in vsi, ki se boste odločili preživeti vaše počitnice v arabskih deželah, se boste tudi letos srečali s postnim časom, ki bo trajal predvidoma od 22. 3. do 20. 4. 2023. Ramadanu sledi Eid El Fitr, praznik po zaključku posta, 21. in 22. 4. 2023. Vljudno vas naprošamo za strpnost, ker v tem času lahko prihaja do omejene ponudbe storitev, prav tako se lahko skrajšajo obratovalni časi. letalski prevozi Časi letov in s tempovezane spremembe: vsi navedeni dnevi in časi letov so informativni in določeni najmanj 10 mesecev vnaprej pred vašim odhodom na dopust (v času priprave e-kataloga). Tako lahko zaradi tehničnih ali organizacijskih razlogov pride do spremembe časa leta, vrste letala, letalskih družb, letalskih linij in prog (npr. trikotni leti, dodatna vmesna pristajanja, menjava letališča). Letalske družbe in organizatorji potovanj si pridržujejo pravico do navedenih sprememb. Potniki prejmejo obvestilo pred potovanjem na svoj elektronski naslov (v primeru, da so ga podali ob prijavi), sicer pa obvestilo lahko prevzamejo na svojem prijavnemmestu, kjer je dostopno najkasneje pet (5) do sedem (7) dni pred začetkom potovanja. Kompasovim potnikom je na voljo telefonska številka 01 2006 111, kjer lahko obvestilo tudi naročijo. V primeru, če do tri (3) dni pred odhodom ne prejmete obvestila na svoj elektronski naslov, ste naprošeni, da se obrnete na svoje prijavno mesto oziroma ne zgoraj navedeni telefon. Zamude letov: iz razlogov višje sile, kot so npr. stavke, slabe vremenske razmere, nujna vzdrževalna dela ali popravila, obremenitve zračnega prostora ipd., lahko pride do zamud, na katere organizator nima vpliva. Za dodatne stroške ali neizkoriščeno storitev ter drugo škodo, ki nastane zaradi zamude, organizator ne sprejema odgovornosti. Prihod na letališče: prosimo vas, da upoštevate uro zbirališča na letališču, ki je navedena v obvestilu o potovanju. Povračilo stroškov za zamujen let ni možno. Naš predstavnik v pisarni na letališču vam bo predal dokumente in vam pomagal pri prijavi na let. Obveščamo vas, da zaradi zakonskih določil prisotnost in asistenca predstavnika na letališčih ni možna v območju, kamor vstopite po opravljenih mejnih formalnostih ob odhodu, oz. pred prestopommeje ob prihodu na letališče. Samo let (flight-only): gosti, ki so rezervirali in plačali samo letalski prevoz, morajo obvezno dan pred predvidenim povratkom pri Kompasovem predstavniku v kraju letovanja preveriti točno uro povratka. Ime in telefonska številka predstavnika sta navedena v obvestilu o potovanju. Pri nakupu letalskih vozovnic transferji niso vključeni v ceni. Prtljaga: prtljaga mora biti primerna za prevoz z letalom in ustrezno zaprta. Za prevoz živali je potrebna predhodna najava. V kolikor želite vzeti s seboj športno opremo (npr. kolo, jadralna deska, golf oprema, ipd. …) na to opozorite že ob rezervaciji, saj letalski prevoznik za take predmete zahteva doplačilo (več na www. kompas.si - prevoz športne opreme). V primeru zasedenosti kapacitet, ki so na voljo za tako opremo na letalu, lahko letalski prevoznik le-to zavrne. Poškodbe prtljage/izgubljena prtljaga: v tem primeru se nemudoma obrnite na predstavnika letalske družbe ali na letališko osebje (Lost & Found) in zahtevajte ustrezno potrdilo (Damage oz. Property Irregularity Report). prevozi z letališča do hotela in nazaj (transferji) Na letališču vsake destinacije iz kataloga vas pričakajo Kompasovi predstavniki, ki vas bodo usmerili do ustreznega avtobusa. Pri prevozu manjšega števila potnikov se transferji lahko izvajajo tudi z mini busi, kombiji ali osebnimi vozili. Zaradi lege posameznih hotelov ali prometne ureditve transfer do hotelskega vhoda ni zmeraj možen, zato je potrebno s prtljago prehoditi krajšo pot. Upoštevajte, da za svojo prtljago odgovarjate sami in se prepričajte, da je le-ta na vašem avtobusu. O točni uri transferja na dan odhoda boste pravočasno obveščeni s strani našega predstavnika in/ali pa bo le-ta navedena v informativni mapi, ki se nahaja v vsakem hotelu. kompasovi predstavniki Na vseh destinacijah v katalogu vas pričakujejo Kompasovi predstavniki, razen v Chaniji (Kreta ) in Kemer (Turčija). kjer bo Kompasov predstavnik dosegljiv telefonsko. Kompasove predstavnike boste spoznali že ob prihodu, pričakali vas bodo na letališču. V kraju bivanja vam bodo na voljo za informacije in kakršnokoli pomoč. V času informativnih ur bodo srečanja v vašem hotelu, tam pa vam bodo predstavili lokalne zanimivosti, koristne informacije in odgovorili na vsa morebitna vprašanja. Seveda se boste srečanj udeležili po lastni želji. Dobro pa je vedeti, da vas na počitniški destinaciji spremlja Kompasov predstavnik, na katerega se lahko vedno obrnete. V primeru premajhnega števila prijav bo na voljo angleško govoreči predstavnik lokalnega partnerja o čemer boste predhodno obveščeni. izleti Spomin na počitnice bo še globlji in prijetnejši, če ga bomo zapečatili z novimi spoznanji. Na vsaki destinaciji iz tega e-kataloga smo izbrali najbolj zanimive in priljubljene izlete, na katere se prijavite na sami destinaciji pri našem predstavniku. V primeru zadostnega števila prijavljenih potnikov bo izlet voden s strani našega predstavnika. hotel Hišni red - prijava/odjava (check-in, check-out): splošno pravilo je, da se v sobo lahko vselite po 14.00 na dan prihoda, zapustite pa jo na dan odhoda do 10.00 ne glede na uro poleta. Če boste želeli obdržati sobo do odhoda na letališče, bostemorali preveriti razpoložljivost na recepciji in doplačati podaljšano bivanje na sobo, odvisno od posameznega hotela. V večini hotelov imajo prostor, kjer do odhoda lahko shranite prtljago, se osvežite in preoblečete. Velja si zapomniti, da hotelska uprava ne odgovarja za denar in dragocenosti, ki jih imate v hotelski sobi. V izogib neprijetnostimpriporočamo najem sefa v sobi ali recepciji. S Kompasommodro na pot

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQzMDI5